Звернення


13:44 16 грудня 2018
Рег. №: Т1-79452
Крок : 6
Звернення в архіві

Кондуктор не повертає гроші за квиток, коли трамвай ламається на йде далі.


Адреса проблеми: Люстдорфська дорога 114


14 грудня 2018 року я їхав трамваєм №3 (вагон 7157) в напрямку Херсонського скверу. Після 5-ї станції Люстдорфської дороги вагон став рухатись дуже повільно та взагалі вийшов з ладу. Водій запропонував пасажирам пересісти у інший вагон, що йшов позаду. Загалом пройшло близько 20 хвилин, та вагони не рухались. Я попросив кондуктора повернути гроші, пояснивши, що спізнююсь на роботу і не можу чекати невідомо скільки, доки трамваї почнуть рухатись. Але отримав відмову, пояснену тим, що проїзд однієї зупинки платний (відео: https://www.youtube.com/watch?v=sOWmFoKU-rg). Я вважаю таку відповідь маніпуляцією правилом. Я мав дістатися майже кінцевої зупинки, але не проїхав навіть третини маршруту. Мене не цікавить проїзд окремої зупинки - тільки до потрібної мені. То ж я спізнився на роботу та заплатив за проїзд двічі, завдяки кондуктору та несправному вагону. Прошу вжити заходів щодо кондуктора. У тому разі, якщо буде вирішено, що кондуктор права, прошу дати відповідь на два питання: чому пасажири мають спізнюватись або платити двічі через поломки вагону, у якій вони не винні? Чому при виході вагону з ладу водій не збирає плату за проїзд, коли вагон працює без кондуктора? Це ж така сама ситуація: пасажири проїхали принаймні одну зупинку та мають заплатити (чи просто важко маніпулювати правилом, не взявши плату до поломки?).




Показати/cховати відповіді