Обращения


16:02 16 мая 2019
Рег. №: Б1-29744
Шаг : 3
Обращение в архиве

Скарга щодо необґрунтованого підвищення тарифів на комунальні послуги ЖКС Порто-франкіський


Адрес проблемы: ул. Большая Арнаутская 8


Шановний Геннадій Леонідович!!! Ми, мешканці дому №8 по вул. В.Арнаутська, 8, скаржимося на порушення наших Конституційних прав та закону України “Про житлово-комунальні послуги” з боку КП ЖКС Порто-франківський щодо необґрунтованого підвищення тарифів на комунальні послуги останнього. Справа в тому, що в день проведення зборів 07.05.19р. щодо визначення подальшої долі нашого дому, тобто з визначенням управителя багатоквартирного будинку, нас поставили “постфактум”, що в цьому місяці ми отримаємо квитанції на сплату послуг від ЖКС П-ф. за новим підвищеним тарифом. І дійсно, 13.05.19 ми таки отримали нові квитанції за сплату комунальних послуг за новим тарифом 5,41 грн/м². Нашу колективну претензію на ім’я директора ЖКС П-ф. Страшного В.А. від 13.05.2019р. за №Б-572 відповідно зареєстрували. Але, по-перше, згідно з абз.3 п.2 ст.10 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” “Така ціна протягом строку дії договору управління може змінюватися виключно за погодженням сторін з підстав та в порядку, визначених таким договором.” На даний момент наш дім та прибудинкова територія обслуговує КП ЖКС Порто-франківський на підставі договору 02/108 про надання послуг з управління багатоквартирним будинком за нашою адресою від 23 травня 2017 р., укладеним Приморською районною адміністрацією Одеської міської ради в особі Корольова М. Й. з однієї сторони та КП ЖКС Порто-франківський в особі директора Страшного В. А. з другої. По-друге, ми, споживачі послуг ЖКС, не були проінформовані про намір змін цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, що здійснюється виконавцями відповідних послуг. Це передбачене п. 4 ст. 10 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги”; По-третє, у разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну цін/тарифів на комунальні послуги виконавець, тобто ЖКС Порто-франківський, у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, зобов’язан повідомити про це споживачів з посиланням на рішення відповідних органів. - п.5 ст. 10 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги”; По-четверте, в зв’язку з систематичним невиконанням (неякісним виконанням) договірних зобов’язань від ЖКС Порто-франківський, систематичним порушенням наших прав як споживачів та систематичним порушенням норм чинного законодавства по відношенню до нас, споживачів послуг, не бачимо підстав для підняття цін/тарифів на комунальні послуги та наполягаємо повернути та перерахувати квитанції за старим старим тарифом. Просимо Вас уважно розглянути нашу претензію та виконати вимоги.




Показать/cкрыть ответы