Звернення


14:47 22 вересня 2019
Рег. №: В1-57553
Крок : 5
Виконавець дав відповідь

Повторно щодо пляжу Ланжерон (а)


Адреса проблеми: пляж. пляж Ланжерон


Спектору О.В. У зверненнях № В1-54581, В1-52732, В1-50663, В1-48499 я знову і знову просив відповісти прямо на поставлені запитання. Ви вперто продовжуєте надавати загальну інформацію, без прямих відповідей на прості запитання. Нагадую запитання: 1) Чи має орендар право розставляти порожні лежаки для зайняття території пляжу? Від Вас достатньо буде простої відповіді в форматі "так" або "ні". 2) Чи зобов'язаний орендар прибрати лежак на вимогу відпочивальника, якщо лежак незайнятий, а місця на піску не вистачає? Від Вас достатньо буде простої відповіді в форматі "так" або "ні". 3) Куди звертатись у випадку суперечок з працівниками приватного пляжу? У Вашій "відповіді" на попереднє звернення Ви згадуєте про "інформаційні таблички стосовно суб’єкта, що експлуатує ділянку штучного пляжу, та телефонів за якими звертатись у разі виявлення порушень". Якщо це телефони, "за якими звертатись у разі виявлення порушень", то очевидно, що вони мають бути загальними телефонами державного органу або комунального підприємства, а не "суб’єкта, що експлуатує ділянку штучного пляжу". Будь-ласка, прямо вкажіть ці телефони! Це буде достатньою відповіддю на запитання 3. Незрозуміло, які Ваші особливості не дозволяють Вам це зробити.


Показати/cховати відповіді