Звернення


21:23 29 вересня 2019
Рег. №: И1-58999
Крок : 3
Звернення в архіві

Тариф день/ніч


Адреса проблеми: вул. Проценка 50 к.8 стр


В кінці липня місяця мною була написана заява про перехід на тариф день/ніч (Особовий рахунок: 04001/250891, Тислюк Я.В.). До сих пір я отримую рахунку за старим тарифом, скільки це може тривати?? Пройшло вже 2 місяці. Прошу надати розяснення та провести відповідні дії щодо швидкого виправлення цієї ситуації. Відповідно до Статті 20 Закону України "Про звернення громадян" Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.


Показати/cховати відповіді