«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)
«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)

Звернення


14:15 20 вересня 2020
Рег. №: О1-62598
Крок : 6
Звернення в архіві

Відсутність транспортного сполучення для мешканців вул. Маршала Малиновського, Іцхака Рабіна, Маршала Бабаджаняна, Бреуса, Спартаківської та прилеглих територій (замГГ Ж+)


Адреса проблеми: вул. Маршала Малиновського


Звертаюся з приводу знущання, яке влаштувала Одеська міськрада руками департаменту транспорту відносно мешканців вул. М. Малиновського, Іцхака Рабіна, М. Бабаджаняна, Бреуса, Спартаківської та прилеглих територій. Ми роками страждали від свавілля перевізників ООО «Автотранс-Украина» (маршрут №137) та ПАО «Севертранс» (маршрут №129), які ніколи не вважали за потрібне виконувати обов'язки, покладені на них згідно договору між перевізником та міськрадою. Так, маршрут №129 виконував два рейси на добу, а маршрут №137 з’являвся на зупинках раз на 1-1,5 години. Але ситуація, яка склалася за останні півроку, є, на мій погляд, неприпустимою. У зв’язку з повним припиненням руху пасажирського транспорту вулицею М. Малиновського (на якій розташовані дві великі лікарні, ЦПМСД №16, школи, супермаркети, бізнес-центр, великий будівельний ринок), великі житлові масиви, розташовані в межах вищезазначених вулиць, залишилися без транспортного сполучення з величезною частиною міста - від Південно-Західного масиву і далі. Працюючі громадяни позбавлені можливості (окрім таксі) щоденно діставатися своїх робочих місць, а учні та студенти – місць свого навчання. Це - вулиці Адміральський проспект, Фонтанська дорога, Черняховського, пл. 10 квітня, Проспект Шевченка, Французький бульвар, Канатна тощо. Влітку громадяни були позбавлені навіть можливості дістатися морського узбережжя. Особливе обурення викликає безвідповідальність департаменту транспорту міськради, який під час загрозливої епідеміологічної ситуації замість збільшення кількості транспортних засобів (як це робила влада у інших містах країни) залишив нам єдиний шлях – витрачаючи останні сили, пішки діставатися 1 ст. Люстдорфської дороги, щоб потім, якщо пощастить, запхатися у переповнений транспорт, що їде з інших районів міста. І це влітку. А взимку? У зв’язку з цим повстає ряд запитань. Де офіційне повідомлення влади про припинення руху маршрутів №137 та №129? Чому департамент транспорту, знаючи про цю ситуацію, досі не розірвав договір з вищезазначеними перевізниками? Чому департамент транспорту, не маючи змоги вплинути на свавілля приватних перевізників, не візьме ситуацію у свої руки та не забезпечить нас комунальним транспортом (наприклад, електротролейбусом)? У разі відсутності допомоги залишаємо за собою право відстоювати свої інтереси законним шляхом, наприклад, запрошення знімальних груп з провідних телеканалів, голосування за опонентів діючої влади, інші протестні дії тощо.


Показати/cховати відповіді