«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)
«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)

Звернення


16:07 7 червня 2021
Рег. №: К1-38140
Крок : 6
Звернення в архіві

Заява про надання послуг у повному обсязі


Адреса проблеми: вул. Академіка Філатова 13


23.04.2021 року мною було подана заява (Реєстр. №: К1-27085) зокрема щодо роз'яснення усього переліку послуг, що включені до тарифу УБПТ для будинку 13, по вул. Філатова. Відподіддю КП "ЖКС "Вузовський" за № 34-К1-27085 від 11.05.2021р. така інформація надана не була. Відповідно до 43.2 Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком (Правила), управитель зобов’язаний: надавати співвласникам без додаткової оплати інформацію про ціну послуги з управління,... структуру ціни послуги, норми споживання та порядок її надання.." Повторно прошу СТРУКТУРУ ЦІНИ послуги з управління багатоквартирним будинком за адресою: Філатова, 13 - перелік усіх робіт та послуг, що входят до тарифу. Позаяк роз'яснення на даний час не має, керуючись п.9 та п. 40 Правил, прошу усути недоліки у наданні послуги з управління, а саме: 1. Провести заміну електричної лампи на енергозберігаючю у під'їзді 4 на загальному майданчику 3го поверху. Заміна ламп на енергозберігаючи дійсно проведена, але дивним чином не на 3му поверсі (квартири 53-56). Звичайна елекрична лампа на цьому місці останні 12 років. Заміюють її періодично самі жильці. Фото додаю. 2. Згідно п. 9.1 регулярно проводити прибирання внутрішньобудинкових приміщень. Прибирання під’їзду 4 не проводиться щонайменьше в литопада 2020 року. 3. Прочистити систему відведеня дощових вод біля під’їзду 4 . Трубам дуже забруднена і у такому стані щонайменьше рік. Фото додаю. У разі неусунення недоліків, залишаю за собою право на підстави п. 40 Правил вимагати зменшення розміру плати за послугу з управління за останній рік щонайменьше.




Показати/cховати відповіді