«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)
«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)

Звернення


10:36 7 вересня 2021
Рег. №: Ф1-62254
Крок : 6
Звернення в архіві

Інфраструктура ОГЕТ біля Пересипського моста


Адреса проблеми: вул. Балківська


Зупинка та диспетчерська прямо під Пересипським Мостом великий транспортний вузол, який з'єднує маршрути трамваїв с селища Котовського (~600 тис. мешканців) та Приморським районом у всіх напрямках міста. З кінця серпня не працює каса продажу квитків та проїздних. Диспетчер в прямому сенсі не може впоратись одночасно із своїми прямими обов'язками (оператор, моніторінг ситуації, зв'язок з водіями засобів) та функціоналом касира - він був змушений продавати проїзні, слідкувати за грошима та проводити касове обслуговування. У не завантажений час пік назбиралася черга и замість купівлі квитків за 3 хв, процес придбання зайняв 15 хв. На питання "де касир?" було надано відповідь, що касир перестав виконувати свої обов`язки з об`єктивних причин, але керівництво не планує залишати цю посаду на цьому вузлі. Об'єктивно кажучи, це недоречне рішення, зважаючи на велике значення цієї зупинки для всіх містян міста та жителів селища Котовського. Прохання відновити посаду "касир" на зупинці Пересипський Міст.


Показати/cховати відповіді