«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)
«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)

Звернення


17:31 14 вересня 2021
Рег. №: Г1-64151
Крок : 4
У роботі

Помилково нарахований борг за газ


Адреса проблеми: вул. Богдана Хмельницького 21


Доброго дня! В жовтні 2020 року відбулася заміна газового лічильника, про що маю акти про демонтаж старого і монтаж нового лічильника. У зв'язку з тим, що оплата по показниках старого лічильника за жовтень, та по показниках нового лічильника за листопад була проведена в один день у грудні 2020, виникло помилкове нарахування об'єму використаного газу. На 01.09.2021 маю рахунок на 76527,79грн. За фактично використаний газ заборгованості не маю, все сплачено за показниками лічильника. За цим питанням неодноразово зверталася до газових служб. На словах мене запевнили, що зміни будуть внесені, але й надалі я отримую сповіщення про заборгованість. Крім цього я писала заяву на ім'я начальника УЕГГ Хмарному М.Д., в електронному вигляді на адресу standart@odgaz.odessa.ua, також надала пакет документів (копія акту про демонтаж лічильника, копія акту про монтаж лічильника, копії чеків про сплату використаного газу) з рукописною заявою на ім'я начальника, у дільницю на вул. Софіївська, 11. За моїм електронним зверненням, відповідь на своє питання я не отримала, мені лише надіслали новий помилковий рахунок. У дільницях неможливо вирішити це питання, мене перенаправляють з однієї дільниці до іншої по колу. Наразі я маю неймовірний рахунок за газ, який я фізично не могла б використати, маючи лише одну газову плиту і котел (квартира 37м2), дзвінки з погрозами від колекторів, а також смс повідомлення про те що буде розпочатий процесс примусового стягнення заборгованості, якщо я не сплачу всю сумму до 16.09.2021р. Прошу надати допомогу в вирішенні цього питання.




Показати/cховати відповіді